Kövi oszt észt!

Apa Világító Pavilonja

Apa Világító Pavilonja

Belső kert

2011. augusztus 10. - koverandras

Ember az sokféle akad, jóra vall a jóakarat.

Néhányukat ismerem, elférnek egy kis helyen.

Nehogy őket elveszítsem, ezt a helyet elkerítem,

Emléküket ide rejtem, ez itt az én Belső kertem!

 

viragos_kert_1137804_7246.jpg 

Komment: Ezt a kis versikét 2010 októberében, a Güell parkban költöttem, Barcelonában. Azért, mert szégyelltem magamat, amiért napokkal korábban Pécsen, a Király utca 20. szám alatt található Belső kert galéria vendégkönyvébe semmi frappáns gondolatot nem tudtam beírni. Barcelonából hazatérve elvittem a verset a Belső kertbe, azóta kint lóg a kirakatban, de nem eladó. Érdekes, hogy a galéria és a Güell park hangulati rokonságban állnak, ezért érdemes mindkettőt meglátogatni, ha van az embernek rá lehetősége. A pécsi helyszín könnyebben megközelíthető.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apavilagit.blog.hu/api/trackback/id/tr953139677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása